אובמה בדרך לעשות את הבלתי יאומן

    שלמה ריזל 3 Comment on אובמה בדרך לעשות את הבלתי יאומן
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות הבליץ נגדו נראה שאובמה בדרך לעשות את הכמעט בלתי יאומן ולהשיג רוב בקונגרס האמריקאי להסכם הגרעין עם רוב רגיל וללא צורך בהטלת ווטו נשיאותי.

    הסנאטורית הדמוקרטית פטי מוראי הודיעה הערב (שלישי) שתתמוך בהסכם הגרעין ובכך היא הופכת לסנטור ה-29 שתומך בהסכם ומצטרפת לסחף שיש במפלגה הדמוקרטית לכיוון התמיכה באובמה.

    יצוין, כי לנשיא אובמה חסרים כעת רק עוד חמישה סנאטורים שיתמכו בהסכם כדי לאשרר אותו באופן סופי בקונגרס.

    כזכור, אמש הודיע מנהיג הדמוקרטים בסנאט, הארי ריד, על תמיכה בהסכם, והתחייב לעשות כל שביכולתו כדי לוודא ששאר חבריו למפלגה יצביעו באופן דומה.

    בתחילת החודש נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 22 חברי קונגרס אמריקאים מהמפלגה הדמוקרטית שביקרו בארץ. ראש הממשלה אמר להם כי הוא אינו מתכוון להמליץ להם כיצד להצביע על הסכם הגרעין עם איראן, אולם לדברי חברי קונגרס שהשתתפו בפגישה, היה כי היה ברור מדבריו של נתניהו כי הוא מקווה שהקונגרס יצביע נגד ההסכם.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ימח שמו וזכרו עם ישראל והעולם כולו לא יסלח לו ולכל המנהיגים שתמורת כסף רוצים להשמידנו

    2. 1

      ידוע שברכתו של יצחק לעשיו היא שעשיו -שהוא אדום -ישלוט בעמ"י כל עוד הם לא הולכים בדרך התורה ולכן מכל הגלויות עד עכשיו לא נגאלנו מידי אדום אבל לישמאעל אין הבטחה כזאת,וגם עתיד שזכותו לשלוט בנו תיגמר. לכן צריך חיבור של שתיהם כדי להינצל המגלות, ואותו אובמה שהוא מעורב מוסלמי ונוצרי מידיו ניניצל והוא הולך לעשות הסכם שיחבר ויקרב בין ישמאעל לעשיו
      וכן כתוב בנביא שעשיו וישמאעל יתאחדו נגד אויב משותף ולבסוף יפנו את הכח שלהם נגד עם ישראל ואמריקה נלחמת יחד עם 'ארצות ערב' בדאע"ש כשיגמרו להלחם יפנו את המלחמה נגד ישראל…תתכוננו הגאולה קרבה בעזרת השם!
      כל הדברים האלה שמעתי בהרצאות של הרב זמיר כהן והרב נויגרשל